Založ si blog

O tebe.

Bol si ako blesk z jasného neba,

môj útek z lásky ktorá nebola naplnená.

 

Tvoje iskričky v očiach mi dávali nadej,

že s tebou budem kráčať ďalej.

 

Priepasť, ktorú vytvorila tvoja neistota,

v nej ostala moja najhlbšia myšlienka skrytá.

 

Odlúčenie a návrat k tebe,

začala som veriť aj sama sebe.

 

Medzera medzi nami sa napĺňala iba hádkami,

zakončili sme to vždy troma bodkami.

 

Sami seba sme si nevážili, kde sa všetky city rozprášili

Reči, tváre ako hrdina, no všetko mi ťa stále pripomína.

 

Tvoj úsmev bol pre mňa šťastie, nenávisť z toho ale nikdy nevyrastie.

 

Prečo na teba stále myslím

20.04.2015

Prečo na teba stále myslím, pri spomienkach strácam kyslík. Skončilo to rýchlo s buchnutím dverí, je ešte niekto kto na našu lásku veril? Rozmýšľam stále dokola, či ten zvláštny pocit prekonám. Kde boli dotyky a pekné slová. ja som bola tá čo vždy začala prvá. Mal si svoju hrdosť v sebe, no udusilo to aj to posledné. Pocit šťastia to je to čo mi chýbalo, nechcela [...]

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 3911x
Priemerná čítanosť článkov: 1956x

Autor blogu

Kategórie